9 Aralık 2011 Cuma

Bir Anı

  Sakin olun , diyorlardı sanki yıldızlar bize , sanki biz dinliyormuşuz gibi , bakın biz nasıl da biliyoruz beklemesini . Her gün tekrar tekrar uyandığım - uyanmaktan çok doğduğum-odamda kimi zaman çalışma masamla birlikte sallanırken , kimi zaman mutluluk duvar saatimin normal duvar saatlerine benzemeyen farklı , eşsiz ve hızlı tiktaklarını kendimi büsbütün koyverip kaptırmadan , ama aklımı da yersiz yurtsuz bırakacak alaycı bir düzene büsbütün kapılmadan kendimi sadece dinlerken bulduğumda , bu anların bana benim kalbimin ve hayatımın sırlarını bir anda açıvermesi için kusursuz ve sinemaskop bir sahne oluşturulduklarını düşünürdüm.Çok sonra okulda düşündüm de,hissettim de aslında kusursuz da değildi an . Bir şeyler eksikti . Elimde yeni bir kitap , önümde yeni bir hayat , aklımda tomar tomar hayal ve gökte bu yeni yıldızlar durdukça , canım , arar bulurum ben onu .

   Neydi hayatımı eksik kılan şey ?

  Eksik sınav kağıdında cevaplandırmadığın ya da saçmaladğın sorular dedi Elif Hoca . Biyolojiden 25 almışım .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder