4 Ağustos 2011 Perşembe

Sonra Ben de Dedim ki Git işine !

Bardaktan boşalırcasına yağan yağmur , o erişilemez anının son saniyelerini de yok etmek
üzereydi . İki şehri birbirine bağlayan tahtadan asırlık bir köprüde bir kadın ile bir erkek
tartışmaktaydılar :
-Pembe Gizemi hakkında ..
-Hiç bir şey bilmiyordum .
-Demek bilmiyordunuz , garip .. Sizi bilgilendirmeleri gerekirdi . Ben dünyayı sadece zevkten
ibaret sandığım sefil günlerim de bile böyle bir rezillik yapmamıştım . Ve siz .. Siz hala
utanmadan karşıma geçmiş ''bir şeyler varmış , bir şeyler bizi birbirimize bağlarmış'' gibi
ve benzeri laflarla , zaten son derece kısıtlı olan vaktimi öldürmektesiniz . Nesiniz siz ? Hayatımı
sizin gibileri kurtarmakla harcadım . Aslında bundan mutluyum da .Sadece biraz vefa duygusu
kokan insanlarla tanışmak , muhattap olmak istiyorum galiba .
-Bunları dinlemek zorunda değilim . Sadece sizi uyarmaya geldim . Her gün daha fazla insan
o kitabı okumaya başlıyor .
- .. ?!
-Siz de hala etkisindesiniz değil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder