9 Ağustos 2011 Salı

Ama 'O' Gelmesin


    Değişimi hissedebiliyorum ; geçmişle geleceğin arasında tarafsızlığını koruyan tuhaf bir şey , Parmak ucunuzu yanlışlıkla nankör ve sivri bir bıçağa çizdirmek gibi bir his , otogarda ya da istasyonda geçirmek zorunda olduğunuz sıkıcı ve tutarsız bir kaç saat gibi bir süreç . Ey pembe !Son kez inan yalan olsada . Çünkü bence bazen bir rüya , bir anı , bir an yetebiliyor .Ve daha fazlasını öğrenmek için kitaplarda , internette ,kütüphanelerde harcadığım dakikalarım , yaklaşmakta olan sonların yok olacaklarını , başlangıçların gün yüzüne çıkacaklarını hatırlatıyor . Arkamdan bir ses , hiç kimse sana inanmıyor , diyor . Bu sen misin pembe ? Ama hayır , bu sen olamazsın . Benim bildiğim pembe uzaklarda olur her zaman . Çok uzaklarda .. Erişilmez , ulaşılmaz ama yollarında ölünesi uzaklarda .. Belki sen de değişimi hissediyorsundur pembe . Tebessüm edişinden belli bir şeyler beklediğin . Ve ben şimdi korkularımla yüzleşmeye gidiyorum pembe ; daha fazlası , daha fazlası için ..

1 yorum:

  1. Tebrik ederim çok güzel şeyler yazıyorsunuz . ama şunu merak ediyorum ; blog un adı neden pembe gizemi ve sizin pembe diye hitap ettiğiniz şey ya da kişi nedir ? saygılarla K.E.

    YanıtlaSil