29 Mayıs 2013 Çarşamba


---------------------------------
- Biz atatürk çocuklarıyız ...
* yaşşaaa , koçum beniimm ....bravvooo .
----------------------------------
-atatürk olmasa siz de olmazdın ..! ( haşa - tövbeler tövbesi. Allah ım şaka da olsa iktibas da olsa yazdığım için beni Affet !! )
* Bravvvoooo...yaşşşa sennn ...ŞAK , ŞAK , ŞAAAK ..!
-----------------------------------

-atatürk bu ülkeyi bana emanet etti..
* yihhuu , bravvoo..!
---------------------------
- örtününce ahlaklı mı oluyor , sonra ne haltlar ediyorlar,benim kalbim omo ile yıkanmış
* ya sen var ya ...muhteşemsin ... şak şak şak...bravooo..!
--------------------------------------
-bıraksam TC yi dinamitleyip yıkacaklar ..! Tabelaları kaldırtmadık , cumhuriyeti kurtardık..!
*aslanım benim , bravvooo ..!
---------------------------
-ben atatürkçüyüm
*bravoo...şak şak şak ..!!
-------------------------
-laik im abi ben ..! Türkiye laiktir laik kalacak ..!
*bravo yipiyyuuu ..!
---------------------
-akıl ,bilim, fen , medeniyetle benim işim ..
* yaşa , varol
------------------------
-ben öyle gericilerden değil gerçek müslümanım, içerim sonra sıçarım ,duamı da okurum. Yolda öpüşürüm ama kırk yasin okuturum .. gerçek din bu zaten..!
* harikasın..şak,şak,şak ...! BRAVVVOOO..!
------------------------
- ne anlar o örümcek kafalılar , boşverr..
* ya sen ne müthişsin ..! yaşşşaaaAAA..!
ŞAAAAK...ŞAAAK ...ŞAAAAK ..!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder