2 Haziran 2013 Pazar

TAKSİMDEKİ AĞAÇ PROTESTUSUNUN İLK ANINDA ORDA BULUNAN KARDEŞİMİN ANLATTIKLARI :

TAKSİMDEKİ AĞAÇ PROTESTUSUNUN İLK ANINDA ORDA BULUNAN KARDEŞİMİN ANLATTIKLARI :

T.Y.: semih abi nasılsın
SO :iyiyim
: T.Yabi ordaki olay çok acayip gelişti
SO :çok şükür
SO :hangi olay ?
TY:gezi park olayları
SO:bilmediğim detaylar vardır
SO:ancak kardeşim ben green peace in
TY: abi ilk günden beri ordayim onun için söylüyorum zaten
SO:yaptıklarını bile insai bulup destekliyorum
doğrudur

TY:olay şu
anlatayim mi abi
SO:dinliyorum
buyur kardeşim

TY:abi millet toplanmiş dağcilar felan
mevzu ciddi ciddi ağaç
parkta çöp topluyorlar felan
çadir kurmuşlar
bizde gittik çekirdek çitliyoz
sabah polis bir daldı abi oraya
uyurken gaz sikti millete
çadirlar yakildi
ama çadirlari yakanlar polis değil
sivil gaz maskeli birileri
ama polis mudahale etmedi bi şekilde

SO:çok enteresan
gerçekten

TY:sonra olanlar oldu işte
ama polis gaz sıkmasa gaz bombası kullanmaya inan hiçbirşey olacağı yok

SO :şunu net anladım ki
buı olay hakli ve doğru bir tavıt olarak başlamış
ama sonrası muamma

TY :aynen öyle abi

SO:benim küfretmemin sebebi
yurt dışındaki dostlarına
burda bizi öldürüyorlar kuratırın
diye mesaj atanından tutu
polis kıyafeti giymiş pkk lıar vardı
diyenlerden
devam edip

TY:kürt yoktu bile abi orda

SO:adam öldürdüler
kol koparttılar

TY:çok net söyleyebilirim kürt milletinden insan yoktu

SO: a bağlayıp
mevzuyu bu bir fırsat
akop yi devirdik devirdik
olmazsa birdaha ne zaman oalcak a bağlayan4adiler
yoksa
sana yemin ediyorum
giderim orada ağaçlar için
keyifle mücadele ederim

TY:abi diyorum ya bende gittim ordaydim iki kariş yeşil yer kalmiş kesilmesin yıkılmasın
sonraki gazli polisli gösteri başladi

SO:eyvallah

TY .yine ordaydim
ama ortaliği yakan yikanlar yoktu ortada
kimsenin elinde taş sopa yok
polis gaz atiyor geri kaçiyoruz
duman gidiyor ileri gidiyoruz
ama taşkinlik yok
küfür edeni milet uyariyor öyle bir otam yani

SO:eyvallah

ordakiler cidden sivil yani örgüt mörgüt yok

SO:Allah hepsinden razı olsun
senden de
ne güzel

TY .2 günün gecesi 3. güne bağlayan gece koptu mevzu işte
sabaha karşı
ondan sonra gitmedik zaten
gidenleride 2 gündür uyariyorum

SO:nesine gireceksin tamer

TY:chp tgb karişti işin içine
pislik herifler

SO:adamlar harbiden iç savaş çıksa
bayram edecekler
bu kadar hainler

TY:yemedi abi millet
cidden yemedi

SO:kardeşim acayip samimi söylüyorum
bir daha böyle bir eylem olursa
beni de çağır gelmek isterim
tamer
senden bir ricam olacak
bu konuşmamızı

TY:buyur abi

SO:face den yayınlayabilir miyim ?

TY:olur tabi
sorun değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder